internetowa kwiaciarnia Kwiaty Polskie Pl. Zawiszy 1, Hotel Jan III Sobieski*****, Warszawa
zamówienia telefoniczne: (22) 630 63 97 lub fax: (22) 579 16 14;
kom. 501 10 48 80, email: biuro@kwiaty-polskie.pl
o kwiaciarni warunki zakupu gwarancja jakości
niedziela
22 kwietnia 2018
Łukasza, Kai, Nastazji
newsletter   
koszyk moje konto zadaj pytanie
do 50 zł
100-150 zł
200-300 zł
ponad 500 zł
50-100 zł
150-200 zł
300-500 zł
kwiaty
odcienie
cena
numer produktu
 

Gwarancja jakości

Nasza pasja, wiedza, doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego z naszych klientów gwarantuje, że poziom oferowanych przez nas usług odpowiada najwyższym światowym standardom. Kwiaty-Polskie.pl uosabnia najlepszą jakość, wzorową obsługę i konkurencyjne ceny budzące wyłącznie życzliwy uśmiech u naszych klientów oraz adresatów nadawanych przesyłek.

Kwiaciarnia Kwiaty-Polskie.pl realizuje zamówienia na przesyłki Kwiatowe do dowolnego miejsca w Warszawie najdłużej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Zapewniamy najwyższą jakość kwiatów i upominków, terminowość oraz szczególny i niepowtarzalny sposób ich doręczenia. Wszystkim Adresatom przesyłek kwiaty doręcza Kurier z Kwiaciarni Kwiaty-Polskie.pl ubrany w elegancki smoking z czarnym pasem, białą koszulę z muchą
i odświętną czapkę. Gwarantujemy świeżość dostarczonych przez nas kwiatów ciętych przez 4 dni od dnia dostarczenia. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, w czasie przez Państwa wyznaczonym, zostawi wiadomość
z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie kwiaciarni. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią i kwiaty nie zostaną doręczone w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem. Kwiaciarnia Kwiaty-Polskie.pl zawsze skontaktuje się z nadawcą, jeżeli pojawią się trudności z doręczeniem. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są w miarę możliwości osobiście do rąk własnych, a jeżeli nie będzie to możliwe zostaną zostawione do odbioru w recepcji lub sekretariatu.

Zmiany zamówień w trakcie realizacji

W razie potrzeby z zapewniamy Państwu pomoc przy dokonaniu możliwych zmian w złożonym zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 3 godzin po jego złożeniu lub na co najmniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem doręczenia. Oczywiście są to umowne ustalenia i w każdej sytuacji staramy się sprostać Państwa oczekiwaniom bez sztywnego podejścia do naszych wewnętrznych regulacji. Anulacje zlecenia lub ewentualne zmiany mogą być dokonywane osobiście, telefonicznie, faksem lub przez e-mail w podanych niżej godzinach. Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i podanie go w momencie wprowadzania zmian.

Gdyby Kwiaciarnia Kwiaty-Polskie.pl nie była w stanie zrealizować zamówienia lub jego zmiany, zwróci klientowi w pełnej wysokości zapłaconą wcześniej kwotę z tytułu realizacji zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową, przelewem bankowym lub w innym systemie pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego. Nie dokonujemy zwrotów zapłaconych kwot jeżeli anulacje lub zmiany następują po wyjeździe kuriera do odbiorcy.

Reklamacje

Wszelkie reklamacje odnośnie niepoprawnie wykonanych zleceń, uchybienia terminu doręczenia itp., a także ustalenia doręczenia kwiatów do odbiorcy są rozpatrywane w ciągu 12 godzin od momentu złożenia reklamacji lub zapytania drogą elektroniczną bądź telefonicznie. Reklamacje mogą być składane w terminie 2 dni od daty doręczenia kwiatów odbiorcy.

Kwiaciarnia Kwiaty-Polskie.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowość doręczenia lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania przez zleceniodawcę błędnych danych odbiorcy lub braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej zamawiającego.

Godziny pracy

Kwiaciarnia jest czynna od godz. 10:00 do 18:00 pn.-nd. W tych godzinach nasza obsługa z przyjemnością doradzi Państwu i odpowie na zadane pytania. Poza ww. godzinami prosimy o kontakt pod nr tel.: 501 10 48 80, realizacje transakcji w serwisie Kwiaty-Polskie.pl, wysłanie zamówienia fax, e-mail lub pozostawienie zamówienia w recepcji Hotelu Jan III Sobieski przy pl. Zawiszy 1 w Warszawie.

Polityka zastępowania produktu

Zawsze kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i prezenty identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach w serwisie i katalogach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie.

Kwiaciarnia Kwiaty-Polskie.pl zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka, cena). Gwarantujemy jednak, że przy pojawieniu się konieczności dokonania zmiany /co zdarza się rzadko / będą to zawsze pozycje o tej samej jakości i wartości.

żeby otrzymywać informacje na temat promocji, zmian, nowości i ofert specjalnych, proszę wpisać swój e-mail.
 
kontakt
 
oferta dla firm
 
przesyłka kwiatowa
sposoby płatności
jak zamówić
 
zamówienia
 
dostawy
 
rabaty i karty klienta
bezpieczeństwo transakcji
pliki do pobrania
twój przypominacz
daty kwiatowe
symbolika kwiatów
wręczanie kwiatów
jak dbać o kwiaty
bileciki
Wirtualna Kwiaciarnia Kwiaty Polskie ©2oo4